Varbergsloppet 14 juli 2018

Stort tack alla medverkade till att Varbergsloppet återigen blev en succé. Till www.varbergsloppet.se

Varbergsloppet 2017

Stort tack till alla inblandade i samband med Varbergsloppet som är en av föreningens största inkomstkällor. Nedan finner ni ett tackbrev från tävlingsansvariga Elisabeth Rehn:

Hej!

Jag vill från min sida som tävlingsansvarig sända ett riktigt stort tack till er alla i ledningsgruppen och ut i varje föreningsmedlem som ställt upp under årets lopp. Både det förberedande arbetet under året och under loppdagen igår har krävt en stor insats av oss och vi har fått väldigt bra och glada reaktioner från såväl löpare, publik och sponsorer. De andra klubbar som kom fram till mig under dagen, tidningen HN och våra partners var väldigt glada och stolta över de...n fest vi skapade tillsammans.

Och tillsammans är verkligen det jag vill trycka på! Vi kan bara genomföra detta om vi alla ställer upp. Ert engagemang som funktionärer och delaktiga under loppet i olika roller är guld värt och jag hoppas ni är lika stolta som jag över att vi visade upp Varberg från sin bästa sida!

Sprid detta i våra föreningarna så vi tillsammans kan känna stoltheten att vi skapade en riktigt lyckat Varbergslopp 2017.
Har ni något ni vill framföra eller på nåt sätt vill bidra med +/- så välkomna att ringa el maila mig!

Önskar er alla en fortsatt skön sommar!

Vänliga hälsningar

Elisabeth Rehn